Sist oppdatert
December 8, 2025
Få utvidet rapport rett i e-post
Få utvidet rapport rett i e-post
I easyReq kan du enkelt få en utvidet rapport etter at du har generert en rapport. Ved å trykke «Send til min e-post» vil du motta en Excel-fil med komplett oversikt over kjøpet.
Rapporten inneholder detaljert informasjon som:
- Hvem som har godkjent rekvisisjonen
- Når den ble opprettet og godkjent
- Hvor lenge rekvisisjonen er gyldig
- Når den er brukt
- Hva som er kjøpt
Dette gir deg full kontroll og enkel dokumentasjon til både intern oppfølging og revisjon.
Automatisk arkiv når faktura er mottatt
Når du trykker «Faktura mottatt», blir rekvisisjonen automatisk flyttet til arkivet. I arkivet finner du alle rekvisisjoner det er mottatt faktura på, slik at du alltid har full oversikt over avsluttede kjøp.
Tilpasset din drift
Vi jobber kontinuerlig tett med kundene våre for å videreutvikle og tilpasse løsningen til deres behov og drift. På den måten sikrer vi at easyReq alltid støtter effektive og trygge innkjøpsprosesser.
Våre siste artikler
Få nyheter, tips og triks fra oss
Meld deg på vårt nyhetsbrev her



