Last opp brukerliste fra Excel til app.easyreq.no
For å laste opp en liste med brukere fra Excel til easyReq gjør du følgende:
- Eksporter informasjon om brukerne til Excel. Denne infoen trenger du: fornavn, etternavn, telefonnummer og epost.
- Last ned Excel-skjemaet du finner nedenfor og fyll inn informasjonen som følger:
- La informasjonen på linje 1 til 5 stå. Fra linje 6 og nedover erstatter du informasjonen som står der med din bedrifts informasjon.
- I kolonne A "Fornavn" fyller du inn den ansattes fornavn, og i kolonne B fyller du inn etternavnet.
- I kolonne C velger du fra nedtrekkslisten hvilke rolle i easyReq den ansatte skal ha. Du kan her velge mellom "Admin", "Prosjektleder" eller "Bruker". Dette kan endres senere.
- I kolonne D fyller du inn landskoden til mobilnummeret som du fyller inn i kolonne E. Mobilnummeret blir den ansattes brukernavn, og det vil sendes en SMS til dette nummeret når du laster opp excelfilen.
- I kolonne E fyller du inn mailadressen til den ansatte.
- Når all informasjonen for alle ansatte er fyllt inn lagrer du excelfilen. Denne laster du så opp i easyReq.
Lykke til med opplastingen!
Trenger du hjelp?
- Ta kontakt med oss ved å sende en mail kundeservice@easyreq.no eller ring oss på 468 68 500.