Ved å klikke på "Aksepter" samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler på enheten din.  Se vår personvernerklæring for mer informasjon.

Om easyReq

Om produktet

easyReq er en digital rekvisisjonsløsning som effektiviserer innkjøpsprosessene i din bedrift ved å forenkle opprettelse, godkjenning og rapportering av innkjøp.

Med easyReq kan ansatte enkelt opprette rekvisisjoner, anslå kostnader, og velge riktig leverandør og prosjekt via mobilen. Prosjektledere godkjenner forespørsler raskt, og sikrer at alle innkjøp er optimalisert.

Automatisert registrering og rapportering gir full kontroll og oversikt, slik at du kan fokusere på det som virkelig betyr noe: å få jobben gjort.

csp gravemaskin

Vår bakgrunn

easyReq er bygd på ideen om å forbedre innkjøpsprosessene i bygg- og anleggsbransjen.

Den utfordrende økonomiske utviklingen i bransjen det siste året har gjort denne problemstillingen mer aktuell enn noensinne.

I 2023 gikk fire gründere sammen om å stifte selskapet som i dag er kjent som easyReq. Med gründere fra fire forskjellige bransjer har vi utviklet easyReq til å bli et skreddersydd verktøy for bygg- og anleggsbransjen.

Team easyReq

Jens-Harald Jenssen

Daglig leder
Les bakgrunn

Jens har det daglige ansvaret for å lede og bygge opp selskapet. Han kan vise til gode resultater over mange år som toppleder innen flere bransjer.

Han har et tydelig fokus på å skape gode team gjennom medarbeider utvikling. Sammen med 15 års erfaring fra ledelse av IT og tech-selskaper og bred styreerfaring, er dette viktige grunner for at han har fått ansvaret for å bygge opp easyReq. 

Anders Braavold

Key Account Manager
Les bakgrunn

Anders er Key Account Manager i easyReq, med ansvar for å bygge og opprettholde langsiktige relasjoner med selskapets kunder.

Med over 8 års erfaring som ishockeyspiller på Norges høyeste nivå, bringer Anders en unik disiplin og lagånd til sin rolle. Noe han nå anvender for å sikre at kundene får den støtten og oppfølgingen de trenger.

Han kombinerer sin sterke erfaring innen salg, markedsføring, og kundestøtte med en dyp forståelse for kundens utfordringer, noe som sikrer at easyReqs løsninger alltid er tilpasset kundenes spesifikke behov.

Anders har et tydelig fokus på å forstå og tilpasse seg kundens behov, noe som har ført til gode dokumenterte resultater i form av økt kundetilfredshet, forretningsutvikling og fokus på å skape vekst. Hans erfaring med både lederskap og tett kundeoppfølging gjør ham til en nøkkelperson i easyReqs videre vekst.

Stina Knudsen

Customer Success Manager
Les bakgrunn

Stina er Customer Success Manager i easyReq, med ansvar for både markedsføring og kundeservice. Hun spiller en sentral rolle i å bygge og styrke merkevaren, samtidig som hun sikrer høy kundetilfredshet blant easyReqs brukere.

Med en mastergrad i Strategisk Markedsføringsledelse fra BI og flere års erfaring innen markedsføring, strategi og kundeservice, bidrar Stina til å styrke easyReqs posisjon i markedet. Hennes kompetanse og innsats er med på å utvikle kundelojaliteten og fremme selskapets vekst.

Ole Gunnar Holten

Tech Lead
Les bakgrunn

Ole Gunnar er vår Tech Lead. Han begynte sin reise som utvikler allerede som 9-åring, hvor han lærte alt fra serverhosting til utvikling av apper og programvare. Han har fagbrev som IT-arbeider og har tidligere vært med å lede et startup-selskap som Tech Lead og medeier.

Før han fylte 20 fikk han sin første fulltidsstilling som utvikler, hvor han var hovedansvarlig for backend-utviklingen. Ole Gunnar har på kort tid opparbeidet seg mye ansvar, noe som vil være en stor ressurs for oss i easyReq og bidra betydelig til vår videre utvikling."

Alby P. Sam

Full-Stack Developer
Les bakgrunn

Alby er Full-Stack Developer hos easyReq, hvor hun har ansvaret for å utvikle og forbedre selskapets programvareløsninger. Hun spiller en stor rolle i å sikre både høy teknisk kvalitet og sømløs drift av systemene våre. Med en bachelorgrad i Computer Science & Engineering og solid erfaring innen programvareutvikling, bidrar hun med verdifull ekspertise til teamet.

Albys lidenskap for programmering motiverer henne til å skape effektive og nyskapende løsninger, og hennes kompetanse gjør henne til en viktig ressurs for easyReqs arbeid med innovasjon og videre vekst.

Jakob Sørbø Lauritzen

Selger
Les bakgrunn

Jakob jobber deltid med salg hos oss ved siden av studiene. Han har en glødende interesse for salg og investeringer - og har sin unge alder til tross, vært med på flere selskaps investeringer allerede.

Han er interessert i økonomi og ledelse og dykker ned i historiene om kundene for å lære mest mulig om hvordan vi kan løse kundenes utfordringer på innkjøp best mulig.

Styret

Stian Heitmann

Styreleder
Les bakgrunn

Stian er daglig leder og en av gründerne i maskinentreprenørselskapet CSP Maskin. Han har ledet selskapet til god vekst over flere år. Etter nærmere 20 år i bransjen bidrar Stian med mye erfaring, som kommer godt med i utviklingen av easyReq.

Stian har et stort nasjonalt kontaktnett i bransjen, og bidrar til at easyReq får en god forankring i brukernes behov. Hans solide erfaring med bedriftsutvikling er og vil bli en stor ressurs.

Lone Hegg

Styremedlem
Les bakgrunn

Lone har lang erfaring med utviklingsprosjekter for private og offentlige virksomheter i hele Norge. 

Hun er gründer, faglig leder og medeier i konsulentbyrået Kreativ Industri, og har vært daglig leder av selskapet i syv år.

Hun har solid styreerfaring over mange år og bidrar blant annet sterkt til å holde utviklingsarbeidet i easyReq på en stø kurs.

Filip Thomassen

Styremedlem
Les bakgrunn

Filip er gründer og styreleder i et maskinentreprenørselskap. Han arbeider med et sterkt forbedrings- og utviklingsfokus i bransjen og har et stort nasjonalt kontaktnett.

Han har fått opplæring i bransjen fra barnsben gjennom familiens entreprenørvirksomhet og kjenner bransjens pluss- og minussider svært godt.

Filips kompetanse innen forretningsutvikling, kombinert med hans gode kjennskap til bransjens behov, bidrar stort til utviklingen av easyReq

Ove Bjørknes

Styremedlem
Les bakgrunn

Ove er byggingeniør og økonom, og leder i dag et betongentreprenørselskap. Han har bred erfaring med økonomistyring og prosjektledelse fra flere bransjer.

Han har i en oppstartsfase fungert som daglig leder av easyReq. Oves strukturerte og skarpt fokuserte arbeidsmåte har vært, og er, svært viktig i utviklingen av selskapet.

Bjørn Tore Hagberg

Styremedlem
Les bakgrunn

Bjørn Tore er gründer og daglig leder av programvareselskapet SmartDok, en betydelig aktør innen programvareutvikling for bygg- og anleggsbransjen i Norden, med over 3500 kunder i dag.

Han er i tillegg involvert i eiendomsutvikling og selskapsutvikling i flere bransjer. Bjørn Tore bidrar i easyReq med sin tunge erfaring innen programvareutvikling, ledelse og selskapsutvikling.