Ved å klikke på "Aksepter" samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler på enheten din.  Se vår personvernerklæring for mer informasjon.

easyReq blir internasjonal

Vi i easyReq har alltid hatt et tydelig mål: å gjøre arbeidshverdagen enklere, mer effektiv og sømløs – for både arbeidsgivere og ansatte. Nå tar vi et stort steg videre i den retningen.

easyReq er nå tilgjengelig i Canada, Danmark, Finland, Tyskland, Hellas, Sverige og USA – i tillegg til Norge. Dette betyr at bedrifter i disse landene nå kan bruke easyReq fullt ut, enten de ønsker å forenkle prosessene for innkjøp, utlegg eller godkjenninger. Samtidig åpner det nye muligheter for norske virksomheter med ansatte fra ulike nasjonaliteter.

Mange norske selskaper har medarbeidere som jobber på tvers av landegrenser – enten de er fast ansatte, konsulenter eller midlertidige ressurser. Tidligere kunne ulikheter i mobilabonnement og registrerte land skape utfordringer. Nå er den barrieren borte. Ansatte med mobilabonnement registrert utenfor Norge kan bruke systemet på samme måte som alle andre.

Med denne utvidelsen tar vi et viktig steg mot å gjøre easyReq til et verktøy som fungerer uavhengig av nasjonale grenser – og som støtter den stadig mer internasjonale arbeidsstyrken mange bedrifter har i dag.

For oss handler det om mer enn teknologi. Det handler om å bidra til en enklere, mer sømløs og effektiv arbeidshverdag – uansett hvor i verden du jobber fra.

Er du klar for å få bedre kontroll på innkjøpene i din bedrift? Fyll ut dette skjemaet, så tar vi kontakt med deg!

Få nyheter, tips og triks fra oss

Meld deg på vårt nyhetsbrev her